czwartek, 29 stycznia 2015

Inny bieżnik

Napisałam w tytule, że Inny bieżnik...bo jest inny od tych , które do tej pory robiłam. Bieżnik jest geometryczny, ale z dodatkiem motywów kwiatowych taki trochę dwa w jednym.  Myślę, że może się spodobać zarówno romantyczkom jak i tym, którzy wolą wyraziste geometryczne wzory. Wykończenie koronką z pikotków sprawia, że efekt końcowy wygląda delikatnie . Zrobiłam go Muzą 10 i  szydełkiem 1,0. 









Serdecznie pozdrawiam wszystkich zaglądających :-) Ina

40 komentarzy:

  1. Ciekawy wzór. Wygląda świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie wyszło wyśmienicie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały! Piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo efektowny bieżniczek :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i bardzo delikatny... Muza to dość cienka nić, nadziergałaś się, bo gabaryty spore...
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. A Muza 10 to mój ulubiony kordonek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful lace!!!
    Have a great evening.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i zarazem ciekawy wzór !! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale Ci wyszło połączenie. Wygląda na duży. Pikotki dodają uroku ale nie przepada za ich robieniem. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wzór a efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny wzór wybrałaś Ino i piękny jest ten bieżnik, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała robótka, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny bieżnik, Pięknie go wykonałaś ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale prezentuje się na stole, jest idealny!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ino kochana bieżnik cudnej urody,zdolniacha z Ciebie .
    Na stole prezentuje się wspaniale,tak bogato.
    Pozdrawiam cieplutko Ino:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, nic więcej nie napiszę! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita jesteś : ). Choć dla mnie to czarna magia to wiem ile pracy i talentu wymaga stworzenie takiego arcydzieła : ). Gdyby pająki potrafiły tkać swoje sieci tak jak Ty-to mogłabym je polubić ; ). Miłego weekendu życzę : ).

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudny bieżnik!!! Wspaniale wykonany!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wygląda. Pewnie się nad nim troszkę napracowałaś...
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Doskonałe połączenie geometrii z naturą !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba taki mógłby leżeć na moim stoliku, bo nie jest oklepany tylko jednorazowy. Cudownie połączyłaś te wzory, pewnie nieźle musiałaś się na główkować. Jednak efekt jest super:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko tak bardzo się nie na główkowałam wyszperałam ten wzór ostatnio w Empiku na stoisku z gazetkami robotkowymi :-). Pozdrawiam

      Usuń
  22. Och Inuś!
    Kolejna przepiękna serweta(bieżnik). Wg mnie to prawdziwe arcydzieło.
    Wzory, bardzo staranne wykonanie czynią z Twoich prac małe dzieła sztuki.
    PRZEPIĘKNE.
    życzę miłej niedzieli.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Inuś wspaniały bieżnik :)
    Muszę się zakolegować z Tobą może wtedy będę miała więcej czasu na moje robótki,bo ostatnio bardzo mi go brakuje :)
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już się rozchorowałam bo jest taki śliczny - Ineczko serdeczności ci ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki on jest śliczny!!! poproszę o wzorek jeśli można:) może kiedyś zrobię!
    malgorzatagralka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo efektowny bieżnik - ma ciekawy wzór :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny jest ten bieżnik! Aż mam ochotę powoli wrócić do szydełka, bo .... zahaftowałam się:)
    Buziaczki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja też powiem - pięknie się prezentuje. Ciekawy wzór. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudny bieżnik, pięknie wykonane, podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny jest ten, jak go nazwałaś, "inny bieżnik". Moim zdaniem ma w sobie urok, chociaż ja jakoś nie dekoruję domu szydełkowanymi serwetkami, bieżnikami i tak dalej. Zdecydowanie wolę w mojej przestrzeni drobne hafty lub po prostu nadruki. Ale cenię takie pięknie, ręcznie tworzone dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze się zastanawiam, ile pracy i czasu, trzeba poświęcić, żeby takie piękne rzeczy wyhaftować :) U mojej babci zawsze było pełno serwetek, serwet z motywami kwiatowymi i jako mały chłopiec nie mogłem się na nie napatrzyć. Takim bieżnikiem 2w1 z przyjemnością bym udekorował stół :) Z niecierpliwością czekam na Twoje kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny :) zaczełam go kiedyś robić ale pomyłak skutecznie mnie od niego odsunęła, może jeszcze kiedyż spróbuję ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam Ten bieżnik jest cudnej urody,pozazdrościć talentu i cierpliwości.Można wiedzieć w jakiej gazetce go wyszperałaś?albo mogłabyś przesłać schemat? byłabym bardzo wdzięczna.pozdrawiam Hania johaneczka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Naprawdę piękny bieżnik, nadaje się doskonale na stół bez okazjonalnie, ale i na jakieś spotkanie rodzinne przy herbacie i ciastku, na pewno zachwyciłby wtedy członków rodziny. Ten bieżnik ma taki uniwersalny kształt i jest uniwersalnie ozdobiony, dlatego nadawałby się też na różny rodzaj stołu, ale zdecydowanie najbardziej widzę go na prostokątnym, położony wzdłuż na środku stołu :)

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.