środa, 11 marca 2015

Bieżnik w kształcie oka

Witam serdecznie po dłuższej przerwie spowodowanej grypą a potem powikłaniami po niej. Wracam już do zdrowia i mam nadzieję nadrobić wszystkie zaległości blogowe. 

Dziś, chciałam Wam pokazać bieżnik, nad którym pracowałam w ostatni  czasie. Bieżnik jest w kształcie oka, ale mi kojarzy się z oczkiem wodnym i pływającymi w nim nenufarami czyli liliami wodnymi. Bieżnik zrobiłam w klasycznej bieli, aczkolwiek wydaje mi się ,że piękny by był również w kolorze.









Pozdrawiam wszystkich serdecznie , dziękując za wszystkie wyrazy sympatii. Ina

44 komentarze:

  1. Cudny bieżnik :-) Piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny,taki misterny : ). Ja też widzę tutaj oczko wodne : ). Ech ta grypa,daje w kość wszystkim w kółko : (. Mnie na razie omija szerokim łukiem ale to pewnie tylko kwestia czasu... Pozdrowionka : ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ino pieknośći wydziergałaś. Ja niestety też zmagam sie już 2 tydzień z przeziębieniem i zapaleniem spojówek. Dzisiaj wreszcie przejżałam troche na oczy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna serweta, kształt i wzór niesamowity!
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej mało spotykany kształt...uroczy wzór i pięknie się prezentuje :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Lubię to zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Υπέροχη δημιουργία!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bieżnik zrobiłaś Ino, lubię filet, ta serweta ma ciekawy kształt i wzór. Na owalnym lub prostokątnym meblu będzie się prezentować cudnie. Życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bieżnik !!!!
    Wzór inny od dotychczas spotykanych, co powoduje go bardziej wyjątkowym
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ino dobrze że wróciłaś,zdrówka życzę :)
      Bieżnik jest niezwykły,tak się mu przyglądam ,jest zjawiskowy,kształt i ta misterna praca..
      Ino jesteś najlepsza ,ciepełka życzę :D
      ....ach literówka mi się wkradła...

      Usuń
  11. Piękne! Zawsze podziwiałem moją babcię, która potrafiła robić na szydełu cuda. Umiała też szyć, wyszywać, haftować, robiła frywolitki i pewnie jeszcze inne rzeczy. Do tego cudownie umiała piec ciasta, chleby, pyszne mięsa. Zazdroszczę jej, ale mogę pochwalić się tym, że całkiem nieźle potrafię szyć ręcznie. Sam przyszywam sobie guziki i drobne elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie! :)

    ___________________
    Zapraszam na dwa konkursy do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny!!! Zdrowka zycze Inus!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny bieżnik!!! Wspaniały wzór!!!
    Serdecznie pozdrawiam i zdrówka życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny! Stylizowane kwiaty w urokliwej formie. Cieszę się, że znowu jesteś!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Inuś piękny bieżnik w niespotykanym kształcie :)
    Życzę Ci dużo zdrówka,nie przemęczaj się .
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Inuś piękny bieżnik też skojarzył mi się z oczkiem wodnym, bardzo misterna praca. Dużo zdrówka Ci życzę :) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odrabiam zaległości blogowe tzn. zaległości w oglądaniu obserwowanych blogów-na swojego teraz nie mam za dużo czasu :) O mało nie przegapiłam takiej ślicznej pracy, ten kształt jest niezwykły i bardzo trafne skojarzenie - oczko wodne 100%-towe :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudna!!! Zdrówka i jeszcze raz zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietnie odnajdujesz się w tym co robisz, czyli w prowadzeniu bloga :) Bardzo rzadko czytam jakieś blogi internetowe, a to z racji ich niskiego z reguły, niestety poziomu, jednak Twoj blog gosci w oknie mojej przegladarki internetowej nad wyraz często :) Masz chody, nie ma co :) Hehe, nie no zartuje oczywiscie, jednak naprawdę masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo zdrowia życzę!
    A bieżnik bardzo ładny. Pięknie prezentowałby się w jakimś wiosennym kolorze :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak się cieszę, że minęły problemy chorobowe. Ostatnio szalejąca (odmiana) grypa jest bardzo źle znoszona przez osoby na nią chorujące. Są powikłania.
    Dzisiaj zaczęłam odrabiać zaległości blogowe i pierwsze przychodzę do Ciebie ponieważ zawsze zobaczę coś niezwykle pięknego. Inuś, nie pomyliłam się.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam ja powiem wam dlaczego tak się dzieje, że dziś tylko poziwiamy co inni starsi ludzie kiedyś robili. Człowiek po prostu zrobił się bardzo leniwy i nie chce mu się wysilać. Liczymy, że wszystko za nas zrobi technologia, a my będziemy mieć łatwiejsze życie niż ludzie mieli dawniej. Może i się tak dzieje, ale za to człowiek zatracił instynkt myślenia i rozwijania się coraz bardziej. To sprawia, że każde następne pokolenie jest tylko i wyłacznie głupsze niż poprzednie pokolenia pozdrawiam i nie cofam tych słów, ponieważ jest to czysta prawda.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A to dopiero nie spotykany a jakże elegancki wzorek. Naprawdę takie oczko wodne:) śliczności:)
    A jakby tak była w innym kolorze...w niebieskim na przykład...ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  26. masz Ineczko artstyczny talent - zakochałąm się w tej serwecie - cudowna - buziaki ślę mraii

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny bieżniczek! Wiesz, mi przy pierwszym spojrzeniu skojarzył się on z wiankiem kwiatów, jaki nosi "Pani Wiosna" :) Powiedz proszę, czy z Twoim zdrówkiem już lepiej? Cóż się stało, że złapały Cię powikłąnia po grypie? Czyżbyś dobrze nie odleżała, nie zadbała dobrze o siebie? Zdrówka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Ino po dłuższej przerwie. Twój bieżnik jest cudowny i bardzo delikatny. Jak zwykle, jestem nim zachwycona. Pozdrawiam serdecznie i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiam zręczność Twych dłoni. Piękny przedmiot stworzyłaś. :) Pozdrawiam serdecznie z Palmogrodu życząc Ci Ino żelaznego zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna serweta ! Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana Ino,
    Tobie i Twoim Bliskim życzę, zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdrowych i spokojnych świąt kochana życzę - serdeczności ślę Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana Inuś,
    życzę Tobie i Twojej rodzinie spokojnych Świąt Wielkiej Nocy, dużo radości, pięknych pisanek, baranków i zajączków...
    Niech te Święta będą takie, jakie sobie wymarzysz:)*

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny bieżnik ;-)) Wesołego Alleluja !! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny bieżnik, cudnie się prezentuje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Inuś Kochana,
    martwię się o Ciebie.
    Twoja choroba i nieobecność zbyt długo trwa. Mam nadzieję, że wrócisdz do blogowego świata.
    Bardzo tęsknię za Tobą.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę dokładnie tak jak Lusi,martwię się o Ciebie,zdrowiej szybko :)

      Usuń
  37. Czyli to jednak prawda, ze prawdziwi geniusze, w latach swojej najwiekszej dzialalnosci oraz aktywnosci są niedocenieni, swiadczy to o tym, ze Twoj blog jeszcze nie jest najpopularniejszym blogiem w naszym krajowym internecie. Twoje wpisy są naprawdę swietne, posiadają dusze, czuc z nich pasje oraz wielki talent :) Mam nadzieje, ze niedlugo dowie się o Twoim blogu większe grono osob ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam bardzo ładnie wygląda ten bieżnik. Dwa miesiące temu właśnie zmieniałem swój bieżnik, ale niestety nie wygląda tak ładnie jak ten, który jest tu przedstawiony. Może następnym razem postaram się właśnie taki gdzieś kupić lub samemu wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie się też ten biezniczek bardzo podoba. Nie pomyślałabym nawet, że można go zrobić w kształcie oka. Bardzo ładne są te twoje prace. Przejrzałam trochę twojego bloga i naprawdę bardzo polubiłam to miejsce. Pozdrawiam i życzę jeszcze lepszych dzieł.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie no :) Wlasnie po tym wpisie jest to mój ulubiony blog, a sledze ponad trzydziesci, na drugie tyle nowych zagladam tygodniowo, Twoj na oku mam już od dluzszego czasu :) rozreklamuje Cię troszeczkę, bo naprawdę masz wielki talent, jednak Twoj blog jest za malo znany, by mogło docenic go jeszcze więcej osob :) Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.