środa, 8 maja 2013

Czas na herbatkę


 "Pijemy herbatę we dwoje,
aromat otula pokoje,
a zaraz my rozmarzeni,
zaśniemy w siebie w tuleni! "

Nie wiem czyj to wierszyk , ale bardzo mi się spodobał i nawiązuje do ostatniej mojej pracy. Otóż dostałam od moich dziewczynek skrzyneczkę na herbatę do ozdobienia metodą decupage. Dziewczyny rzuciły mnie na głęboką wodę, a ja nie umiem pływać , więc starałam się wszelkimi możliwymi metodami wypłynąć na brzeg ....:) Moja pierwsza decupagowa praca wyszła tak ( można krytykować,  nie obrażę się :) ).

Tak, to wyglądało w pierwszej fazie, zanim weszłam do wody :)



a tak, jak z niej wyszłam ...


......tu z tyłu :)


.... z przodu, (żałuję, że nie zdjęłam zapięcia przed malowaniem, gdyż trudno mi było malować okolice "skobelka")

..... i, w całej okazałości :)



Przyznam szczerze ,że  była  to, bardzo męcząca nauka , ale cieszę się, że pierwsze koty, poszły za płoty i z każdą  następną pracą, moja przygoda z decupage będzie wyglądała lepiej i efektowniej.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na świeżo parzoną herbatkę  . Ina :)

22 komentarze:

  1. I wyszła Ci cudnie, piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna storczykowa szkatułka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła śliczne herbaciarka:) Nie widać, że to dopiero początki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia"
    Ino,cieszę się,że znalazłaś swoją nową pasję.Jesteś prawdziwą artystką-stworzyłaś piękną herbaciarkę.Jest elegancka i kusi zaproszeniem na herbatkę pachnącą storczykami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest Twoja pierwsza praca? aż trudno uwierzyć...
    Prześliczna szkatułka. Jestem zachwycona. Ty masz złote ręce.
    Co w nie weźmiesz wszystko zamieniasz w skarb!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło , że Ci się podoba :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ślicznie ozdobiłaś swoją herbaciarkę Ino, wygląda bardzo elegancko. Bardzo podoba mi się motyw storczyków którymi ozdobiłaś herbaciarkę. Patrząc na nią od razu przychodzi ochota na herbatę, która z takiej herbaciarki na pewno będzie bardzo smakować :) Serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko, czekałam na Twoją opinię z niecierpliwością :)

      Usuń
  7. Wydaje się na świetnie wykonaną, więc po prostu zdolna z Ciebie dziewczyna pozdrawiam Dusia [ jutro wysyłam paczkę]

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna praca, jak na pierwszy raz, bardzo mi się podoba! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna szkatułka po "wyjściu z wody". Gratuluję. Dla mnie to czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna skrzyneczka. Ewidentnie "czujesz" tę technikę i na pewno powstanie jeszcze wiele piękniejszych prac ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, ja jakoś nie mogę się przełamać do decoupage'u...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiedziałam, że Ci się uda. Wielkie gratulacje. Herbatka z takiej kolorowej skrzyneczki na pewno pyszniejsza niż z opakowania, no i ten nastrój- storczyk, ciasteczka, piękny obrus, chciałabym być na tej herbatce. Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem, jak się dekoruje takie pudełeczko, ale wyszło ślicznie. Stolik tak pięknie nakryłaś, że muszę zejść na dół do kuchni, żeby zaparzyć sobie dobrej herbatki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli Twój pierwszy decoupage tak wygląda, to i pływać się nauczysz ha,ha.
    Bardzo ładna szkatułka - gratulacje
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszła fantastycznie! Niesamowicie ozdobiona!:)

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.