poniedziałek, 16 lutego 2015

Minimalizm

Witam serdecznie :-)

Dziś pokażę dwie prace, które zrobiłam w ostatnim czasie. Ze względu na chroniczny brak czasu , prace są bardzo minimalistyczne. Bardzo  przepraszam też wszystkie Panie, których blogi ostatnio zaniedbałam komentarzowo.  Postaram się poprawić i w miarę możliwości na bieżąco wpisywać komentarze. 

Pierwszą  pracę , którą dziś chciałam pokazać zrobiłam dla miłośniczki baletu . Jest  to baletnica haftowana krzyżykiem .







Drugą pracą, jest bardzo minimalistyczna kwadratowa  serwetka szydełkowa idealna do koszyczka np. na pieczywo ...







Serdecznie pozdrawiam i dziękuję ,że zaglądacie w moje skromne progi .  Życzę Wam udanego i słonecznego tygodnia. Ina

35 komentarzy:

  1. Obie prace piękne!
    Niestety ja mam to samo, coraz mniej czasu na komentowanie i robótki.
    Serdecznie pozdrawiam.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace , uwielbiam motyw baletnic wszelkich , serwetka pięknie wykonana i pięknie zaprezentowana .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie szkodzi że minimalistyczne, ale za to śliczne :)) Ha ha rymnęło mi się :))
    Baletnica urocza szkoda że mnie już z xxx trochę nie po drodze, bo mam kilka fajnych wzorów...
    Serwetka perfekcyjna no i te tulipany... uwielbiam tulipany, bo uwielbiam ten czas w ciągu roku kiedy kwitną :) Moje na razie sobie śpią pod śniegiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że nie w wielkości uroda. Tym bardziej podziwiam haft, taki lekki, subtelny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, baletnica subtelna i delikatna, jak i serwetka, równie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje prace.
    Ta baletnica wymagała bardzo dużo pracy. Setki krzyżyków.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful creations!!
    Have a nice week.:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Baletnica przepiękna. Serwetka nie duża a jaka piękna i śliczny wzorek.
    Zapiszę sobie wzór baletnicy. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne prace :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie prace są wspaniałe !!!
    Serwetka będzie się świetnie prezentowała w koszyczku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małe jest piękne, zarówno baletnica z nienaganną figurą, jak i serwetka o ciekawym środku i kształcie, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza jest ta baletnica. A serwetka ma piękny wzór i jest śliczna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Urzekające prace , ale serwetka jest cudo , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i elegancko : ). Pozdrawiam serdecznie : ).

    OdpowiedzUsuń
  15. Baletnica przepiękna!!! Serwetka przecudna!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace! Baletnica bardzo mi się podoba, moja żona kiedyś chyba wyhaftowała coś takiego a potem zrobiła córeczce sweter z podobnym wzorem baletnicy.
    A serwetka jest wprost rewelacyjna! Moja ukochana wciaż powtarza, że jednak takie drobn elementy to nie są na jej cierpliwość :) Woli druty i igłę z nitką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Baletnica wymiata! Jestem nią oczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widze same pieknosci i wielkie zdolnosci :) wszystko ladne estetycznie wykonane z sercem :) uwielbiam te robotki podziwiac bo osobiscie cierpliwosci brak :) dlatego podziwiam :) pozdrawiam elwira art :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyszła baletnica, wybrałaś tą. Inne kolory niż moja.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może minimalistyczne, ale i tak bardzo ładne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Może minimalistyczne, ale i tak bardzo ładne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Baletnica śliczna a serwetka jeszcze piękniejsza podoba mi się taki minimalizm. Z czasem też tak mam jak piszę i komentuję to brak czasu na robótki i vice versa:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Baletnica piękna, a i serwetka nie brzydka:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Inuś baletnica wyszła ślicznie,myślę że miłośniczka baletu zadowolona :)
    Serwetka super, fajny wzorek wyszperałaś, powiedz mi gdzie Ty takie perełki znajdujesz :))
    Buziaki przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna baletnica i całkiem spora, niemało pracy przy niej było, a serwetka cudeńko, bardzo mi się podoba! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam potwierdzam, że obie prace to coś pięknego. Zawsze uważałem, że to co najprostsze i dobrze wykonane jest najpiękniejsze. Nadal tak uważam, ponieważ ludzie dziś wymyślają, aby jak najbardziej rozmaite coś było. Jednak zawsze i najprostsze rozwiązania były najlepsze, a także co do sztuki również proste jest w większości ładne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ino, z tym czasem to jest tak, że jego zawsze mało, żeby wszystko "ogarnąć" :) Więc rozumiem, brak większej aktywności i na blogu i w hacie :) Nie mniej jednak, to co udało Ci się stworzyć - piękne! Baletnica będzie wspaniałym upominkiem dla owej miłośniczki tejże sztuki. Podoba mi się też serwetka do koszyczka, ja niestety takiej nie posiadam i ratuję się tylko papierowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prace :) Urocza ta baletnica :) a serweta rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Patrząc na te wszystkie prace przypominają mi sie czasy jak moja mama siedziała i na szydełku pracowała a potem sioistra się od niej uczyła. Takie serewtki na święta to podstawa była , gdzie teraz można spotkać kogos sie tym zajmującego, nawet moja żona nie bardzo potrafi a szkoda bo mogłoby wyjśc cos prostego ale ładnego...

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocza baletnica, delikatna, zwiewna...a serwetka bardzo mi się podoba. Ciekawy wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ino, zakochałam się w Twojej baletnicy, jest cudowna a serwetka perfekcyjnie wykonana :) Pozdrawiam, Beata ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hejo :) Chcialbym Ci powiedziec, ze to, ze piszesz to był naprawdę bardzo dobry pomysl :) Swietne jest również to, ze swoje teksty umieszczasz tutaj, na blogu, gdzie są ogolno dostepne, dzieki czemu nawet ktos, kto Cie nie zna (na przykład ja ;) może je przeczytac :) Szkoda, ze piszesz je tak rzadko, jednak mam na to sposob :p Zawsze, gdy czekam na kolejny nowy wpis, czytam sobie ktorys z Twoich archiwalnych, niestety rzadko już trafiam na taki, którego wczesniej nie widzialem :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam , przepiekna baletnica i przesliczny kwadracik gratuluje zdolnoeci
    mam pytanie czy schemat tego kwadracika byl by mozliwy by mi przeslac? na adres marzenka4x3@wp.pl :) byla bym wdzieczna

    Serdecznie pozdrawiam

    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam ta baletnica została wykonana wręcz wzorowo. Przypomina mi to nie wiem, dlaczego, ale dzieciństwo kiedy to człowiek właśnie żył takim spokojnym rytmem, a nie tak jak to ma miejsce teraz jedna wielka pogoń za wszystkim. Mi się to osobiście bardzo nie podoba jak teraz jest, ale jak popatrzę się, na tą baletnicę to cała złość znika.

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.