piątek, 26 września 2014

Małe bieżniki

Witam serdecznie :-)

Dziś chciałabym pokazać Wam kilka prac, które ostatnio zajęły moje ręce. Zrobiłam dwa małe bieżniki i coś jeszcze , ale o tym dalej...







Pierwszy bieżnik,  to bardzo skromny siatkowy środek i delikatna koronka na brzegach. Koronkę brzegową wykorzystałam do zrobienia okrągłej serwetki, którą można zestawić w raz z bieżnikiem jako komplet lub osobno.






Drugi bieżnik, jest bardziej bogaty we wzornictwo. Środek, to paczworkowe kwiatki zamknięte w  "kwadrat" i bardzo ozdobna koronka na łukach bieżnika. Przyznam ,że bardzo trudno uzyskać środkowy kwadrat, być może do tego wzoru przydałby się grubszy bardziej sztywniejszy kordonek. Ja robiłam z dziesiątki i trudno mi było uzyskać odpowiedni kształt środka.








Na koniec komplet prezentowy , czyli szydełkowa serwetka i podstawki pod kubki ozdobione metodą decupage .








Serdecznie dziękuję za odwiedziny. Życzę Wam miłego ,słonecznego weekendu i dobrego nowego tygodnia. Ina

26 komentarzy:

  1. Ino wszystkie Twoje prace są piękne, ale najbardziej zachwycił mnie ten bieżnik z kwadratowym środkiem- jest przepiękny! Pozdrawiam serdecznie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne.
    Ktoś dostanie wspaniły prezent od Ciebie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :)
    Najbardziej podoba mi się bieżnik z siatkowym środkiem i serwetka do niego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie zawsze są piękne serwetki. Ten drugi bieżnik jest świetny ( jeszcze takiego wzorku nie widziała). Ślicznym prezentem kogoś obdarujesz.
    Miłego weekendu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Πολύ όμορφα πλεκτά!!!Υπέροχη δουλειά!!!Φιλιά!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię jak bieżnik, lub obrus koresponduje z małą serwetką w tym samym pomieszczeniu i bardzo podoba mi się Twój komplet z bieżnikiem w roli głównej. Drugi bieżnik, zupełnie inny w charakterze, do łatwych nie należy i pięknie Ci wyszedł. Okrągła, prezentowa serweta ma gęsty wzór i może zastąpić obrusik, ale faktycznie podkładki są niezbędne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale to wszystko piękne Ineczko kiedy ty znajdujesz czas na to szydełkowanie - podziwiam cię - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jak zwykle zachwycam się Twoimi pracami!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne bieżniki! Oba wzory w Twoim wykonaniu są piękne, ten z kwadratowym środkiem bardzo oryginalny ;-)) Komplet prezentowy jest uroczy, obdarowana będzie zachwycona ;-)) Moc serdeczności posyłam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prace, sprawnie machasz szydełkiem - to widać, Każda cieszy oko1 Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie serwetki piękne. Podziwiam talent i znajomość tylu wzorów. Pozdrawiam ciepło. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne bieżniczki, a podstawki mają śliczny wzór, naszykowałaś się, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne , świetne , a ja uszyłam poduchy prawie identyczne jak Twoje podkładki, mnie urzekła jednak serweta na prezent , super upominek pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne bieżniki a komplet decu na pewno będzie nie tylko praktyczny ale i bardzo ozdobny :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne serwetki, podziwiam cierpliwość. Podkładki deku bardzo romantyczne, super motyw:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze uważałam ,że szydełkowanie to wyższa szkoła jazdy i jak dotąd zdania nie zmieniłam ,dlatego podziwiam Twoje bieżniki z zachwytem

    OdpowiedzUsuń
  17. Inuś śliczne serwetki i cudne podkładki decu,prezent na pewno będzie się podobał :)
    Przesyłam buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe i piękne prace!!! Śliczny prezent przygotowałaś, bardzo mi się podoba!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. O mój Boże. Inuś to prawdziwe arcydzieła.
    Jestem pełna podziwu. Bieżnik z kwadratowym środkiem jest zachwycający.
    Twoje ręce to prawdziwy skarb. Ciągle się zastanawiam jak można coś tak pięknego wyczarować.
    Życzę Ci miłego, cieplutkiego jesiennego tygodnia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne bieżniki a ten drugi niesamowicie skomplikowany. Podziwiam takie umiejętności. Trzeba przyznać, że jest niezwykły! Komplet prezentowy wspaniały, można się zakochać:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuudne prace! Wszystkie serwetki mi się podobają - perfekcyjnie je wykonałaś! A podkładki decu mają śliczny motyw! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyjątkowe wzory i przepiękne wykonanie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje serwetki i bieżniki cudnej urody,jakby utkane z mgły,przepiękne zawsze cieszą moje oczęta.
    Pozdrawiam Ino cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne to wszystko co Pani zrobiła i życzę dalszej owocnej pracy przy robieniu takich cudek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.