poniedziałek, 20 maja 2013

Minął rok ....zapraszam do zabawy

Dziś, mija pierwszy rok mojego blogowania. Przyznam, że początki były trudne i wiele razy, chciałam z tej zabawy zrezygnować. Zero komentarzy i trudności w przebiciu się do blogowego świata, bardzo zniechęcały..... na szczęście dla mnie, miałam, wokół siebie ludzi, którzy mnie dopingowali i zachęcali do blogowania......  Chciałabym, wszystkim serdecznie podziękować za ten rok, za to, że mogę Was gościć, poznawać i cieszyć się możliwością przebywania w Waszym towarzystwie. Przygotowałam małą niespodziankę ..... komplet trzech serwetek,  imitujących kwiat słonecznika.
Ze wszystkich osób, które zostawią komentarz, pod dzisiejszym postem, wylosuję jedną , którą obdaruję "urodzinowym prezentem".
Zabawa zakończy się jutro o północy  :)








I jeszcze kilka zdjęć, które zrobiłam dziś wczesnym rankiem . Lubię wstawać o świcie i patrzeć, na to, jak zmienia się ogród. Każdy dzień,niesie coś nowego....dziś zaczęły pękać pąki piwonii...






















Serdecznie pozdrawiam Wszystkich zaglądających i życzę pięknego wiosennego tygodnia :) Ina

34 komentarze:

  1. Piękne są te słoneczniki!!!!!!!!
    Podglądania ogrodu bardzo zazdroszczę. Mi pozostaje podziwiać zdjęcia.
    Ja się zapisuję do zabawy i jednocześnie ciągle myślę o prezencie dla Ciebie, bo mam dużą poprzeczkę postawioną z Twoimi umiejętnościami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, nie przesadzaj. Twoje prace są piękne....

      Usuń
    2. Zapomniałam.
      Życzę kolejnych lat w blogowym świecie, pełnych nowych pasji, wyzwań i inspiracji.

      Usuń
  2. Z tym pięknym całym tygodniem będzie chyba trudno, bo czekają nas drastyczne zmiany pogody - chyba przyjdzie jednak zimna Zośka! A serwetki jak zwykle urocze, jak zwykle potrafisz zaskoczyć talentem i pomysłem. Gratuluję. Dora

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Ino, szczerze gratuluję wspaniałej rocznicy :) Twoje serwetki jak zwykle są śliczne i takie dopracowane w każdym szczególe. Są takie piękne, że kiedy patrzę na nie, od razu przychodzi mi na myśl pełnia lata, takiego bardzo słonecznego i upalnego. Z miłą chęcią przystąpię do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia. Beata ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze życzę Ci tylu kwiatów przez cały rok :)
    Różaneczniki cudowne, a piwonia och sama skradlabym ją do wazonu
    Z miłą chęcią zapiszę się do zabawy adrenalina czekania i to bicie serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy. Słoneczniki cudne. Zazdroszczę Ci tych piwonii, bo myślałam, że moje też w tym roku zakwitną ale niestety spadł grad . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piwonie piękne, kojarzą mi się z działką rodziców :) i serwetki cudnej urody, chętnie przygarnę ;)
    gratuluję rocznicy i obserwuję od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę kolejnych wspaniałych twórczych pomysłów:) Twoje słoneczniki wyglądają jak żywe:) Podziwiam Twój talent tym bardziej, że ja takiego nie posiadam i nie potrafię sobie niczego wydziergać:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostawiam komentarz zycząc wiele lat w blogowym świecie i jeszcze więcej inspiracji szydełkowych.Mysle,że limit szczęścia w losowaniu u ciebie na jakiś czas wyczrpałam chociaz kto wie;-)))))Sciskam Ineczko

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roczku i życzę jeszcze dużo takich roczków. Piękne słoneczniki.Kwiatki wszystkie są piękne i każdy ma swój urok.Bardzo lubię zapach piwonni.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy blogowania, dobrze, że nie zrezygnowałaś. Słonecznikiwyglądają jak żywe, pozostałych zdjęć nie widzę, ale to chyba wina burzy w pobliżu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci , by blogowanie wciąż sprawiało przyjemność!
    Słoneczniki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że masz wokół siebie takie wsparcie... gratuluję rocznicy i z przyjemnością zaopiekuję się słonecznikami :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że masz wokół siebie takie wsparcie... gratuluję rocznicy i z przyjemnością zaopiekuję się słonecznikami :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznicy i życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu! Przepiękne słoneczniki!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy:) Zapisuję się, może uda mi się wygrać ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję roczku,do mojego jeszcze daleko:)Cieszę się,że Cię poznałam i Twoje piękne dzieła:)A słoneczniki pięknej urody i będą idealnie pasować do mojej działeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze że wytrwałaś, miło mi było Ciebie poznać. Ja miałam takie same odczucia i momentami myślałam że się nic nie zmieni. Ja rok skończę w lipcu. Piękne zdjęcia kwiatów : tych na serwetce i żywych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję roczku i dobrze, że nie zrezygnowałaś z blogowania bo podoba mi się tu u Ciebie. Serwetki piękne. Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję roczku! Oj pamiętam swój pierwszy... nawet się nie zorientujesz jak będą upływać kolejne lata! ;-)) Serwetki są cudne! Szalenie mi się podobają ;-)) Zdjęcia kwiatów śliczne... "skarby" w naszych ogrodach są nieocenione ;-)) Pozdrawiam i życzę oczywiście kolejnych lat blogowania ;-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Już roczek, jak ten czas szybko leci prawda? Cudnie, że założyłaś bloga i że wytrwałaś w prowadzeniu go, bo dzięki temu ja i inni mamy możliwość oglądać i podziwiać piękne rzeczy jakie tworzysz. A na prawdę jest co podziwiać :)
    Choćby te fantastyczne serwetki "słoneczniki", są tak ładniutkie, że aż mi się buzia do nich śmieje, taki fantastyczny komplecik :)
    A kwiatki masz śliczne, że ach... uwielbiam kwiatuszki, a piwonie tak pięknie pachną...
    I na koniec życzę jeszcze wielu twórczych lat na blogu, mnóstwo osób odwiedzających i piszących pełne zachwytu komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuję tego roczku :)A słoneczniki są przepiękne! Chętnie udekorowałabym nimi moją ciągle - w - remoncie w kuchnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Inuś kochana gratuluję pierwszych urodzin w blogowaniu , super że jesteś z nami Życzę Tobie jeszcze wielu , wielu blogowych wpisów i mnóstwa odwiedzających gości . Wszystkiego najlepszego , pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne cudeńka z Twoich rąk.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piwonie mają bardzo fajny kolor, nie widziałam jeszcze takich na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje roczku:) Przepiekne sa te slonecznikowe serwetki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! Fajnie,że jesteś,że tworzysz i dzielisz się swoją pasją z innymi.Pewnie się powtarzam,ale piękne są Twoje prace ! :))) A poranek w ogrodzie - zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje urodzinkowe!!!!
    Dobrze,że jesteś, tworzysz i udostępniasz- miło bywać u Ciebie!
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu i liczę na szczęście podczas losowania:)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjne serwetki ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ino,gratuluję!
    Cieszę się,że prowadząc bloga nie tylko spełniasz swoje marzenia,ale rozdajesz ludziom uśmiech,obdarzasz dobrym słowem,miłym gestem.Słoneczniki uśmiechnięte w stronę słońca na pewno przyniosą Ci szczęście, radość i zadowolenie.Powtórzę za Margo-miło bywać u Ciebie!Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję pierwszego roczku. Słoneczniki przepiękne. Fotki z ogrodu urzekające. Serdecznie pozdrawiam i życzę wielu miłych lat blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. KOCHANA INO!
    Z całego serca gratuluję Ci pierwszego roczku w blogosferze!
    Znamy się, nie od samego początku. Jednak od samego początku pokochałam Ciebie i Twój blog.
    Nadrobiłam wszystkie zaległości. Przeczytałam wszystkie Twoje posty...
    Jestem Twoją bardzo wierną wirtualną Przyjaciółką i czytelniczką.
    Podziwiam Twoje prace i trud jaki wkładasz w ich wykonanie.
    Już samo podziwianie Twoich serwet, obrusików, koszyczków jest dla mnie wielką nagrodą...
    Znasz moje zasady. Jestem im wierna...
    Twoje słoneczniki są bardzo piękne. Emanuje z nich realizm, piękno i wielka radość...
    Inuś, życzę Ci dalszego blogowania i roczków ...dziesiąt !!!
    Całuję i serdecznie pozdrawiam;)
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ się Łucja rozpisała, wszystko już napisała, ale jeszcze coś przyjmij Kochana Ineczko - życzliwych ludzi i miłości pozdrawiam Dusia [ oczywiście dołączam do zabawy ]

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.