sobota, 22 września 2012

Jesienne inspiracje

Zbliżająca się jesień , jej ciepłe barwy, dają tysiące możliwości do poszukiwania inspiracji w naturze. Ja bardzo lubię dynie, jej kolor, smak, różnorodność faktury, dlatego postanowiłam zrobić coś co będzie mi się z nią  kojarzyło . Poszperałam w swoich zapasach nici i znalazłam pomarańczowy kordonek z którego zrobiłam okrągłą serwetę. Do dekoracji serwety użyłam dyni, którą wydrążyłam w środku i kwiaty, liście, gałązki ...czyli to co znalazłam w ogrodzie. Miąższ dyni wykorzystałam do pysznego ciasta dyniowego.











2 komentarze:

  1. Serwetka śliczna, ale pomysł z wazonem dynią jest świetny. Bukiet śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda dziękuję Ci za odwiedziny i Twoje miłe dla mnie komentarze :)

    Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.