wtorek, 7 maja 2013

Oddam za uśmiech - finał zabawy

Witajcie :) 

Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom zabawy "Oddam za uśmiech," za obdarzenie mnie  Waszymi uśmiechami, wpisami, odwiedzinami. Bardzo miło mi było Was gościć i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej  A teraz dość gadania i przystępujemy do losowania : 

karteczki z Waszymi imionami, wykonała moja młodsza córka Kasia ....








a starsza , została sierotką Marysią i wylosowała .....






Renula,  z blogu  "Robótki Renuli "została zwycieżczynią kompletu serwetek  ( bardzo proszę Cię o podanie adresu na który mam wysłać prezent na adres: kazmierskai@gmail.com )



Ponieważ, dawanie tak, od serca to bardzo przyjemne uczucie, dlatego wylosujemy jeszcze jedną osobę ....



a jest nią marrika 91 z blogu Pracownia Marriki 91 .Mariko dla Ciebie serwetki pocieszki ; (poproszę Cię również o podanie adresu na: kazmierskai@gmail.com)



 Serdecznie gratuluję obu Paniom, żałuję tylko, że mogłam obadarować dwie osoby, z chęcią rozdałabym  więcej prezentów....dlatego, myślę już o zorganizowaniu kolejnej rozdawajki . Serdecznie pozdrawiam . Ina

17 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciezczyniom :-D Dziekuje za zabawe i pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i podziękowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze gratuluje zwyciężczynią a Tobie Ina za zabawę :) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję dobrym rączkom za wylosowanie mnie i sliczne losowe karteczki...Ale będe miała sliczny komplecik i prezent urodzinowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom ślicznych serwetek:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tak pięknych wygranych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, gratuluję wylosowanym szczerze i od serca, nadal posyłając uśmiechy równie szczere dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne serwetki :) Bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy. Cieszę się z wygranej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję obu dziewczynom. Prześliczne prezenty.
    Jesteś wyjątkową osobą !!!!
    Jakże ja jestem szczęśliwa, że znam Ciebie.
    Inuś, dziękuję.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla wygranych. Ale piekne karteczki ta twoja pociecha przygotowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla wygranych! Świetna zabawa! 100 milionów uśmiechów dla Iny za jej wspaniałe serduszko. Pozdrawiam serdecznie DORA

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranych i dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.