piątek, 10 maja 2013

Stokrotki

Wiosna, to dla mnie stokrotki, małe niepozorne kwiatki, zachwycające swoim urokiem i często wywołujące całkiem dziecinne zachowania....jest coś w stokrotkach, co każe mi, cofnąć się w czasie i przez chwilę, zapomnieć o dorosłym życiu :). Ponieważ, stokrotki rosną teraz dosłownie wszędzie, wcale się nie zdziwiłam, że znalazłam je, także w robótkowej gazetce. Moja serwetka została nieco zmodyfikowana, przez dodanie koralików, jako, środka kwiatków. 






Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego słonecznego weekendu, ja spędzę go za miastem, bez dostępu do internetu, więc z góry przepraszam za opóźnione komentarze, na Waszych blogach. Ina

16 komentarzy:

  1. Śliczna ta serwetka stokrotkowa a koraliki to będą mrugające oczka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fikuśna wiosenna serwetka, pięknie ja wykonałaś. Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka jest śliczna! Oj stokrotki są piękne ... ich bukiecik gości właśnie na moim stoliku ;-)) Pięknego weekendu Ci życzę! Taki odpoczynek od komputera bardzo dobra rzecz ;-)) Odpoczywaj ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana Twoją serwetką. Kolor zielony imituje trawę a na niej rosną różnokolorowe stokrotki. Mrugają do mnie koralikowym oczkiem...
    Stokrotki to moje ulubione kwiaty. Są delikatne i bardzo piękne...
    Życzę Ci miłego wypoczynku.
    Serdecznie pozdrawiam:)
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł z tymi koralikami,świetny efekt !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyciłam się Twoją stokrotkową serwetką Ino, jest naprawdę cudowna. A te maleńkie kwiatuszki z koraliczkami w środku dodają jej wiosennego klimatu i sprawiają, że chce się na nią bez przerwy patrzeć ;)Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna serwetka i ciekawy wzorek. A stokrotki dodają jej uroku. Mamy maj i wszystko kwitnie.Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna serwetka. Stokrotki dodają wyjątkowego uroku. Moje gratulacje. Miłego weekendu bez internetu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowa serwetka,wzór i wykonanie mistrzowskie,a stokrotki są niepowtarzalną jej ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna serwetka, pięknie wykonana! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I pięknie jest :-) w sam raz na majowe weekendy i nie tylko :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna serwetka piękny kolor a stokrotki bardzo urocze

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka dni bez wglądu na blogi i już trudno ogarnąć. Pokazujesz tyle pięknych prac. Stokrotki dodają dużo uroku - ślicznie to razem wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna serweta, bardzo lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serwetka jest tak piękna, że aż zaparło mi dech:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj pobuszowałam tu u ciebie jestem zachwycona tyle pięknych prac ja zostaję u ciebie i zapraszam do mnie wklejam link twego bloga u mnie żeby cię nie zgubić ciepło pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.