niedziela, 5 maja 2013

Deszczowa majówka

Deszczowa i bardzo zimna majówka zastała mnie w działkowym domku za miastem. Aura nie sprzyjała wycieczkom, ani długim spacerom, więc w domowym zaciszu, trochę z nudów, ćwiczyłam wyplatanie  z papierowej wikliny, osłonek i skrzyneczek na kwiatki....








....a gdy tylko przestawał padać deszcz, uciekałam z domu by  sfotografować  wiosnę w ogrodzie i w sadzie .....






Przypominam, że do jutra można jeszcze zapisać się na zabawę " Oddam za uśmiech " . Ponieważ, jest sporo chętnych, z czego bardzo się cieszę, postanowiłam obdarować jeszcze jedną osobę szydełkową niespodzianką, ale o tym napiszę  po wtorkowym losowaniu.

Serdecznie witam nowe osoby na moim blogu. Dziękuję za wszystkie komentarze i ciepłe słowa jakimi mnie obdarzacie. Pozdrawiam serdecznie. Ina

9 komentarzy:

  1. Piękny jest Twój ogród! Zazdroszczę tego majowego ukwiecenia... I niezapominajek :) Ja czekam aż mój balkonowy ogród zakwitnie :)
    A koszyczki są świetne :)Kwiaty wyglądają w nich cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Ino, ja majówkę spędziłam w łóżku bo się dosyć porządnie przeziębiłam, ale Ty widzę nie zmarnowałaś czasu bo wyplotłaś nowe osłonki. Osłonki wyglądają świetnie, równo wyplecione , no i te wstążeczki dodają im uroku. Kwiaty prezentują się w nich cudownie, kolorystyka osłonek sprawia, że barwy kwiatów wydają się bardziej intensywne. Drzewa w Twoim ogrodzie zakwitły wspaniale. Śliczne fotki zrobiłaś kwiatom aż mi się oczy śmieją do nich ;) Przesyłam serdeczności, Ino :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że chorujesz, mam nadzieję, że już lepiej się czujesz. Życzę Ci Beatko szybkiego powrotu do formy . Pozdrawiam ciepło i dziękuję za tyle miłych słów :)

      Usuń
  3. Kolorowo i pięknie jest w Twoim ogrodzie. Świetny pomysł na koszyczkowe osłonki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ogród!!!! A osłonki fantastyczne:) Kwiaty prezentują się w nich rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogród przepiękny.Tyle kolorów, że nie wiadomo na co patrzeć. Mówi się, że najpiękniejszy miesiąc maj. Bardzo ładne osłonki na doniczki.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne osłonki na doniczki! Pięknie u Ciebie w ogrodzie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, ładne te Twoje osłonki, masz zacięcie i nie poddajesz się [ w tym tygodniu wysyłam ] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne osłonki na doniczki, jak cudnie się komponują z kwiatami:) a w ogrodzie jak ślicznie i barwnie. Coś pięknego! Zapraszam serdecznie do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.