wtorek, 28 maja 2013

Latawce, dmuchawce, wiatr

W niedzielę, wyglądając przez okno, zauważyłam tysiące, białych dmuchawców, wirujących w majowym wietrze. Widok niesamowity, trochę bajkowy, magiczny...  Tak mnie te dmuchawce zakręciły, że powstała wirująca na wietrze serwetka. Myślałam o zrobieniu kilku zdjęć, tej serwetki w plenerze , niestety padający od świtu deszcz, pokrzyżował moje plany....i zdjęcie całkiem zwykłe ....




Nie wiem,  jak u Was dziś z samopoczuciem, ale u mnie nie najlepiej. Jeśli macie tak jak ja, to w ramach terapii kolorami zabiorę Was do ogrodu . Z dala od betonowego świata, można sobie stworzyć maleńki raj na ziemi....zapraszam na spacer...
























.....pora wracać do rzeczywistości :)...ale zawsze możesz do mnie powrócić , zapraszam serdecznie :)

23 komentarze:

  1. Cudna serweta :-) wspaniały wzór.
    Zdjęcia kwiatów cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka bardzo mi się podoba. Wzór nieprzeciętny, zresztą jak zwykle u Ciebie. Widzę oczami wyobraźni okrągły stolik, na nim filiżanka z poranną kawą oczywiście na tej ślicznej serwetce i już mi jest dobrze, nieważne, że pada deszcz za oknem, ja jestem w ogrodzie wśród pięknie kwitnących azalii i rododendronów, leniwie popijam kawę i żałuję tylko, że wiosna tak szybko mija a kwiaty przekwitają. Dziękuję Ci Ino za wspaniałe obrazy. Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, że wiosna tak szybko mija....ale możemy ją zatrzymać na zdjęciach :) Pozdrawiam serdecznie :) Co do serwetek do kawy , coś wymyślimy :)

      Usuń
  3. Serwetka jest cudna, a ogród po prostu bajecznie piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana , masz Raj na ziemi i nie wolno Ci narzekać - prześlicznie. Dlaczego tak mało pokazujesz ? serwetka urocza pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwi mnie fakt, że artystyczna dusza ma tak piękne projekty serwet i bajkowy ogród w którym można zatopić się w marzeniach.
    Serwetka jest jak wprawiony w ruch wiatraczek,czuje się podmuch wiatru,śliczna.
    W Twoim ogrodzie można odpoczywać do woli,tyle barw i znalazłam moje kolejne ulubione kwiaty-peonie,dziękuję za spacer:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżbyś tę serwetkę sama zaprojektowała? Gratuluję uchwyciłaś ruch wiatraczka. Ogród masz piękny. Jak się patrzy na pomarańczową azalię, to od razu cieplej się robi, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Inuś serwetka jest rewelacyjna, jak wiatraczek na wietrze, a ogród jak z bajki , cudowna azalia i peonia , którą uwielbiam szkoda że tak szybko przekwita . Pozdrawiam cieplutko w ten deszczowy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetka jest cudowna i rzeczywiście przypomina dmuchawiec tańczący na wietrze. A twój ogród Ino, to faktycznie taki mały raj na ziemi :) Wygląda pięknie i jest taki kolorowy, kwitnące kwiaty są niewątpliwie jego ozdobą. Pozdrawiam Ino :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och Inuś, bardzo potrzebowałam zieleni, cudownych azalii, peonii...
    Cieszę się, że mogłam znaleźć się w rajskim ogrodzie. Tam nie ma deszczu, szarych dni...
    Wkoło otacza nas piękno. Domyślam się, że wśród drzew znajduje się urocza altanka i tam możemy napić się dobrej herbaty...Nad naszymi głowami gdzieś w gęstwinie siedzi słowik i śpiewa swoje urocze trele...Na stoliku położyłaś swoją śnieżną serwetkę z dmuchawcami...
    Nie wiem jak Tobie ale mnie od razu poprawiło się samopoczucie...
    Przeglądnę albumy, znajdę promyki słońca...Prześlę je do Ciebie.
    Mój Eryk włączył centralne ogrzewanie:)
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serwetka piękna z pięknym wzorkiem. A ogród jest wspaniały z tyloma kolorami. Też napiszę, szkoda że to szybko się kończy. U nas też pada. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Serwetka cudna ;-)) U mnie od wczoraj popołudnia buro i deszczowa więc tak kwitnący ogród i spacer po nim to sama przyjemność ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetka jest przepiękna :) A ogród w sam raz na taki pochmurny i szary dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz cudowny ogród, raźniej na duszy nawet oglądając zdjęcia. serwetka bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetna, zakręcona serwetka:)
    A zieleni i kolorków nigdy zbyt wiele, gdy zimno, wietrznie i deszczowo:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna ta serwetka , a kwiaty bajeczne , tez je bardzo kocham.

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwetka przepiękna! Kwiaty w ogrodzie przecudne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna serwetka i w ogrodzie pięknie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Serwetka cudowna, a w ogrodzie jak w raju, piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. serweta jest boska !!!!! chyba gdzieś w moich zbiorach widziałam ten wzór .... ale nie sadziłam że wyjdzie tak pięknie ...super

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ta serwetka! Ja też całkiem niedawno miałam wenę na takie serwetki z "kręciołkami" A ogród- nic tak nie cieszy, nie zachwyca i nie relaksuje jak natura, piękny! Pozdrawiam. Iza

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.