poniedziałek, 3 grudnia 2012

Bieżnik z motywami kwiatowymi

Ten bieżnik zrobiłam z myślą o mojej kuzynce, która ma najpiękniejszy ogród na świecie. Motywy bratka i słonecznika, które przeplatają się w tej serwecie, idealnie do Niej pasują. W trakcie pracy nad tym bieżnikiem pomyślałam o kolorach, którymi można zaakcentować kwiatowe kwadraty, myślę, że pokuszę się jeszcze o zrobienie kolorowej serwety, która wspaniale rozjaśni zimowe dni, a latem doda uroku miejscu, w którym ją będziemy prezentować np. w ogrodzie..










3 komentarze:

  1. No świetny :) Podobają mi się motywy kwiatowe :) Nie wiem czy ja bym podołała, musiało być z tym trochę roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobione przez Panią serwetki są niepowtarzalne,pełne uroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.