piątek, 18 stycznia 2013

Marzenia

Marzy mi się okrągły stolik kawowy, ale nie taki nowy, który można kupić w każdym meblowym sklepie, ale stary, taki z duszą. Widziałam, w Bazarze Świata angielski stolik wdzięcznie zatytułowany Secret life of things . Piękny, taki w stylu etno. Przyjemnie by było posiedzieć przy nim, popijając angielską herbatkę i rozmyślając o ludziach , którzy z niego korzystali. Można puścić wodze fantazji i przenieść się w zupełnie inny świat, pełen sekretów i niesamowitych historii  :). No cóż , mebelek ten kosztuje majątek,  więc niech dalej pozostanie w sferze marzeń :). 

Wczoraj z potrzeby, a nie z marzń wymyśliłam sobie " łapki" kuchenne. Zrobiłam je  z dwóch warstw. Pierwszej ozdobnej i drugiej stanowiącej tło, ale też chroniącej ręce przed oparzeniem. 






6 komentarzy:

  1. Śliczne :) Mi też by się przydały ale jakoś nie mam weny :PP Może kiedyś :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Łapki kuchenne prześliczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te łapki kuchenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, kwiatowe łapki :)
    A stolik kawowy można gdzieś po taniości znaleźć (na targu staroci, u kogoś na strychu)lekko zetrzeć starość z niego i samemu powoli zrobić tak, jak się zamarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łapki kuchenne urocze. Ja bardzo okrągły stolik chciałam mieć w kuchni, ale póki co od kilkunastu lat ciągle ten sam prostokątny. Rozumiem Twoje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności też takowe mam na koncie:)

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.