czwartek, 3 stycznia 2013

Na dobry początek

Witam wszystkich ciepło w Nowym Roku ! Dziękuję bardzo za to, że do mnie zaglądacie i zostawiacie ślad tych odwiedzin w postaci komentarzy. 
Nowy rok, nowe wyzwania i postanowienia....i ja również mam swoje marzenia, ale zdaję sobie sprawę, że nie wszystkie się spełnią , podchodzę więc do nich z dużym dystansem. Chciałabym tylko by droga, którą idę nie była zbyt ciernista....bym zdołała unieść to, co życie ma dla mnie w zanadrzu...

Na dobry początek zrobiłam małą, okrągłą serwetkę w kolorze ecru, przełamałam ją paskiem niebieskiego kordonka. Do kompletu wydziergałam jeszcze osłonkę na świecznik, ale myślę ,  że w tym świeczniku fajnie by wyglądał bukiecik niezapominajek, konwalii, lub innych drobnych wiosennych kwiatków.




2 komentarze:

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.