środa, 6 lutego 2013

Małe chwile szczęścia

" Gdzieś w każdym z nas jest dziecka ślad , małe szczęścia i ich smak...." pamiętacie tę piosenkę, śpiewaną przez Kubę Badacha ?...... Od kilku dni nie opuszczają  mnie jej słowa , bo małe szczęścia przychodzą do mnie każdego dnia. Gdy zobaczyłam pod swoim ostatnim postem garść przemiłych  komentarzy, popłakałam się ze szczęścia. Dziękuję Wam całym sercem. Wczoraj odwiedziła mnie moja przyjaciółka Matylda, która obdarowała mnie cudownym prezentem, w postaci książki pt. "Decupage".Dowiedziałam się z niej, że decupage było sztuką biednych ludzi, którzy ozdabiali przedmioty aby je wyróżnić. Pomyślałam sobie, że wszystkie techniki rękodzieła, można nazwać, taką sztuką "biednych", a jednocześnie bogatych duchowo ludzi. Wszystko to, co tworzymy i pokazujemy na swoich blogach, służy przecież do dekoracji, ozdabiania, eksponowania, przedmiotów.








Zawsze pragnęłam nauczyć się tej techniki zdobienia ale nie miałam śmiałości, książka ta zachęca jednak do spróbowania i zmierzenia się z kolejnym wyzwaniem. Dziękuję Matyldo.


Wczoraj też, przyszły do mnie dwa wyróżnienia. Pierwsze od Anity M z bloga "Moje Pasje" w postaci serduszka Versatile Bloger Award . Bardzo Ci Anitko dziękuję :).



Drugie wyróżnienie to Serce  Blogowej Przyjaźni od Lusi z bloga  "Szkiełkiem, Okiem i Sercem". Polecam Wam tego bloga, to szczególny blog , bliski mojejmu sercu, opowiadający o podróżach i życiowych pasjach. 



 To szczególne wyróżnienie za , które bardzo dziękuję, jednocześnie chciałabym wróżnić Serduszkiem blogowej przyjaźni kilka blogów, które darzę ogromną sympatią. Są to blogi :

- Malowana skrzynia
-Drobiazgi Mankety
-Szkiełkiem, okiem i sercem
-Szydełkowy zawrót głowy
-Freesia Rossa
-Syndrom kury domowej
-Szydełkowe Robótki Doni
-Balerina Szydełkowanie 
-Galeria Zosi
-Robótki Babci Terseski
-Nitkowy świat
-Klimaty Beaty
-Aurelia Myszka Szara
i blog, który jest szczególny, bowiem dotyczy ludzi pokrzywdzonych przez los, jednak pięknych duchowo i uzdolnionych plastycznie. Jest to Środowiskowy Dom Samopomocy w Wolbromiu. 
Bardzo proszę o skopiowanie banerku , umieszczeniu na swojej stronie i rozsyłaniu go dalej w świat ,do ludzi których lubicie.

A na koniec chciałabym pokazać Wam poduszkę, którą zrobiłam w ostatnim czasie. Poduszka powstała z tęsknoty za wiosną , słońcem, latem....i moim ogrodem :)





tak wygląda tył poduszki 





Serdecznie witam nowe koleżanki ...a wszystkim odwiedzającym mnie, życzę dobrego dnia i łapania małych chwil szczęścia :) Ina

13 komentarzy:

  1. Fantastyczna poduszka,podziwiam talent Jej autorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowiek jest najbardziej bogaty w to, co ma w sobie :)
    A poduszka w moim stylu: kolorowo i patchworkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie :) Jest mi bardzo miło :*
    Poduszeczka oczywiście jest śliczna :) A kwiatuszki na tyle poduszki są słodkie. No i bardzo fajny prezent dostałaś, czuje że dzięki temu jeszcze nie raz nas zaskoczysz jakimś dziełem :D
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróznienie jest mi bardzo miło. Wszystkie lubimy jak ktoś docenia nasze prace. Nie raz czytałam komentarze po dwa razy. Piękna poduszeczka. Też czekam na Wiosnę. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytając Twojego posta widzę już Twoje próby z Decupage -więc powodzenia. Śliczne dzieki za wyróżnienie miło mi bardzo, podusia fantastyczna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Słowa iście prawdziwe napisałaś ;-)) Trzymam kciuki za nauke nowej techniki! I śliczna podusia ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisuję się pod tym co napisałaś . To cudowne móc realizować swoje pasje, poznawać nowe techniki. Czekam, pewnie niedługo nas zadziwisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Inuś bardzo dziękuję za kolejne wyróżnienie od Ciebie. Jest mi niezmiernie miło , ze także moj blog przypadł Ci do gustu.. Ja takze bardzo lubię tutaj zaglądac, zawsze Twoje prace mnie zadziwiają ,a te podusie są prześliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ina wszystko co robisz jest piękne,podziwiam Twój talent,a poduszka wyszła cudnie. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i za odwiedzanie mojego bloga.Jest to dla mnie bardzo miłe i niezmiernie motywujące do dalszej pracy.Pozdrawiam serdecznie Beata.



    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie, to bardzo przemiłe dla mnie, tym bardziej że również bardzo lubię do Ciebie zaglądać. Jako że postanowiłam wyróżnień nie przyjmować, Ty wyróżniasz mnie każdym swoim komentarzem jaki u mnie pozostawiasz za co Ci baaardzo dziękuję! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia!
    Gorąco Kochana dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło.
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Decu biednych ludzi to czym oni to robili ?, toż teraz początkowy zestaw to ponad 150 zł.

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.