sobota, 9 lutego 2013

Śnieżne inspiracje

Kilka dni temu, na blogu Lusi "Szkiełkiem, okiem i sercem," przeczytałam o śnieżnych obrazach Simona Beck'a. Zainspirowana jego obrazami, odszukałam bardzo stary wzór na bieżnik, który skojarzył mi się z dziełami Simona Beck'a . Zachęcam Was do obejrzenia jego dzieł na blogu Lusi http://czarownyswiat.blogspot.com/2013/02/sniezne-arcydziea-simona-becka.html, być może i Was zainspirują do zrobienia czegoś wyjątkowego. 





Jeżeli ktoś miałby ochotę na zrobienie tego bieżnika , to podaję wzór, który dostałam od Ani z Crochet.pl. ( łańcuszek początkowy, to 193 oczka...bieżnik można modyfikować i zrobić większą lub mniejszą ilość łańcuszka początkowego)


Serdecznie pozdrawiam i życzę Wszystkim miłego weekendu :)

10 komentarzy:

  1. Po prostu brak mi słów,piękny bieżnik. Podziwiam Twoje umiejętności bo ja na szydełku to tylko łańcuszek potrafię i nic więcej :( Jak długo zajmuje Ci zrobienie takiego bieżnika ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten bieżnik nie jest pracochłonny i dość łatwy i przyjemny w robocie. Ale trzeba poświęcić trzy dni :)

      Usuń
  2. Droga Ino!
    Przychodzę do Ciebie i nie wierzę...
    Taka piękna niespodzianka !
    Jakże Ci mam dziękować, dajesz mi tyle radości!!!!
    Podobnie jak Beata, podziwiam za każdym razem Twoje umiejętności.
    Też potrafię zrobić tylko łańcuszek...
    Podziwiam Twoją piękną porcelanę.
    Mamy znowu coś wspólnego. Oj, bardzo lubię porcelanę.
    Ażurowy wazonik jest prześliczny.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję.
    Życzę Ci miłego weekendu.
    Pa Lusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bieżnik, bardzo pracochłonny ;-)) Twórczość Simona Beck'a faktycznie imponująca ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny bieżnik! Ładny, delikatny wzór.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, piękny mam podobny wzór pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma taką dosyć prostą formę, ale i tak jest śliczny :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała jego uroda to to, że jest delikatny. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Ino! Schemat zajączka wystawiłam u siebie na blogu, serdecznie zapraszam i życzę miłego szydełkowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny bieżnik :) A wzory na śniegu widziałam, są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.