poniedziałek, 18 lutego 2013

Margerytki

Powróciła zima i sypie śnieg, a ja pragnę wiosny , słońca, zieleni...kwitnących kwiatów, nie tylko w ogrodach, ale i na łąkach. Przejrzałam swoje archiwum robótkowe i znalazłam schemat serwetki z margerytkami. Margerytki bardzo lubię, chociaż uważam, że jako kwiaty ozdobne są niedoceniane, a przecież  pełne uroku, nieśmiałe i delikatne...Margerytki, niektórzy nazywają chryzantemami i może stąd niechęć do tych kwiatów. Chryzantema kojarzy się  przecież z listopadem , ale nie wszyscy wiedzą, że chryzantema po grecku oznacza "złoty kwiat" . Mnie, złoty kwiat kojarzy się tylko ze słońcem,  przyjemnym ciepłem, latem...









Schemat serwetki dla chętnych :)






 Bardzo dziękuję za odwiedziny, komentarze , ciepłe słowa. Życzę Wszystkim miłego tygodnia. Ina

12 komentarzy:

  1. A u mnie za oknem wiosenna aura i aby tak już pozostało. Masz racje Ina, że margerytki i chryzantemy są niedoceniane a to przecież takie piękne i bardzo trwałe kwiaty. Ja osobiście bardzo lubię chryzantemy i zawsze w okolicach 1 listopada kupuję po kilka sztuk do wazonu. A najbardziej podobają mi się rdzawe, fioletowe i bordowe. Obie serwetki cudne, zazdroszczę i podziwiam Twój talent. Ja na razie jestem na etapie nauki, więc moja pierwsza serwetka którą zrobię nie będzie taka ładna jak Twoje :) Pozdrawiam wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wiosenne serwetki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosennie kolorowa! :)
    Bardzo mi się podoba, oby przywołała wiosnę xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serwetki :)) Od razu tak cieplej i wiosenniej się zrobiło :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ino, prześliczna serwetka. Urzekła mnie. "Daisy Corona" ta nazwa mówi sama za siebie "Ulotna stokrotka". Oby jak najszybciej przywołała wiosnę
    Kocham Margerytki, rosną w moim ogrodzie. Są prawdziwą ozdobą.
    Ślę buziaki i moc pozdrowień.
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ino,ktoś powinien podarować Ci naręcze takich kwiatów.W Twojej pracy jest tyle miłości, delikatności i uroku.Widać,że czujesz,co to piękno i kochasz to, co dobre.Szczególnie spodobała mi się druga wersja serwetki, jest taka delikatna.Może kiedyś mi ją podarujesz?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, ciekawe jakiem kwiaty będą następne...? :)
    Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Inuś u Ciebie już tak pięknie wiosennie , prześliczne serwety. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię te kwiaty, trzeba tylko im się przypatrzeć tyle w nich siły i oczywiście urody. Serwety piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu ! serdecznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie śladu po sobie w postaci komentarza. Ina

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.